سطر های دلنشین

سطر های دلنشین

دوست من سلام امیدوارم حالت عالی باشه، سجاد هستم یک وبلاگ نویس قدیمی ..
.
.
علاقه مند به ادبیات/تکنولوژی/روانشناسی
اهل ورزش مخصوصا دوچـرخـه سـواری (:
.
.
.
[ این وب سایت سرچشمه درون من است ]

پربیننده ترین مطالب

استاد علیرضا اذر

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱ ق.ظ

خیلی دوست داشتم ببینمش 

بیشتر از دوسال پیگیر بودم 

پیگیر اینکه بتونم ببینمش بهش بگم شعرات عالیه

ببینمش و ذوق کنم 

ذوق اینکه چقدر ادم میتونه عاشق یه نفر باشه 

که این عشق نه از حضور بوده و نه از گرمای بودنش کنارت

این عشق کتبی بوده ، انگاری شعراش باهات درد و دل میکنه

انگاری صداش میگیرتت تو اغوشش و ارومت میکنه 


انگاری عشقه !

ن خوده عشقه 


یه تیکه از حکایت و اتفاقات دیدار با استاد علیرضا اذر عزیز


--

اولش باورم نمیشد ک دیدمش 

کلی حرف زدم باهاش کلی گپ ...

کلی قول گرفتم ازش 

و هرچی ک گذشت رو گفتم بهش 

دست مرا خواهد گرفت 

و من این صخره  را فتح خواهم کرد ..


ی مسافرت چند روزه ام با استاد در پیش دارم ترکم صحرا ♥

نظرات (۱)

  • فــــ . میم
  • خوش بحالتون 
    چه سعادتی :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">