سطر های دلنشین

سطر های دلنشین

دوست من سلام امیدوارم حالت عالی باشه، سجاد هستم یک وبلاگ نویس قدیمی ..
.
.
علاقه مند به ادبیات/تکنولوژی/روانشناسی
اهل ورزش مخصوصا دوچـرخـه سـواری (:
.
.
.
[ این وب سایت سرچشمه درون من است ]

پربیننده ترین مطالب

سفر به جنوب

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۰۹ ق.ظ

یه مدتی حوصله نداشتم بنویسم./

ولی الان انگیزه دوباره نوشتن و تولید محتوا رو پیدا کردم

فقط بگم که فردا عازم ام به جنوب، این اولین باری هست که پا میزارم توی اون منطقه و هیچ ذهنیتی ندارم

اول که میرم بندر عباس، و بعد جزیره هرمز و بعدش قشم و کیش 

فقط میدونم که حسابی قراره خوش بگذره و یه جای فوق العاده زیبایی دارم میرم ...

سفر داشتین به جنوب ؟ از خاطرات تون بگید برام .. 

  • ۹۸/۱۱/۱۵
  • sajad

سفر به جنوب

هرمز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">