سطر های دلنشین

سطر های دلنشین

دوست من سلام امیدوارم حالت عالی باشه، سجاد هستم یک وبلاگ نویس قدیمی ..
.
.
علاقه مند به ادبیات/تکنولوژی/روانشناسی
اهل ورزش مخصوصا دوچـرخـه سـواری (:
.
.
.
[ این وب سایت سرچشمه درون من است ]

پربیننده ترین مطالب

جرعت 42 مایل رو داری ؟

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۵۷ ب.ظ

جرعت 42 مایل دویدن رو داری ؟

حتما گروه زد بازی رو میشناسید، و مهراد هیدن که یکی از اعضای این گروه موسیقی است
چندی پیش در دوی ماراتن شرکت کرد
و توانست بعد از 42 مایل دویدن، مدال قهرمانی را کسب کند
از پیش و پس این دستاورد مستندی ساخته است تحت عنوان " 42 مایل "
و چند شب قبل بیشتر از این روند قهرمانی مهراد اطلاع پیدا کردم
و پیشنهاد میکنم حتما این ویدیو را تماشا کنید

نقطعه طلایی این مستند صحبت های مهراد از مبارزه مغز و بدن بود
که اشاره میکنه هر لحظه مغز دستور ایست و استراحت میده
و تو باااید فقط از مسیر لذت ببری نه مقصد ...

امروز اولین روز از ماه رمضان است، و برای کار و رفت و امد ها همیشه در همه حالت از دوچرخه استفاده میکنم

و امروز هم طبق معمول با زبان روزه 35 کیلومتر درون شهر رکاب زدم ...

وقتی ناخودآگاه یاد صحبت های مهراد هیدن توی مستند 42 مایل راجب درگیری و کش مکش های مغز و بدن افتادم

قدرتم بیشتر شد و بر مغز که هی فرمان بسته دیگه خسته شدم میداد قلبهه کردم ...

پیشنهاد میکنم حتما این مستند رو ببینید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">